Начало Горещ телефон Подай сигнал онлайн

Подай сигнал онлайн


Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ) винаги е готова да приеме вашите сигнали за нарушения, оплаквания и впечатления, свързани с  храни, здравеопазване и хуманно отношение към животните, продукти за растителна защита, цялостната дейност на Агенцията.

Информацията, която предоставяте, трябва да включва вашите имена, телефон за обратна връзка, област и населено място. Важно е да опишете точно проблема.

Ако  оплакването ви е свързано с хранителен продукт, е необходимо да посочите от кой обект е закупен продуктът, кой е производителят, разполагате ли с касов бон, етикет и/ или налично количество от продукта с цел по-бързото разрешаване на проблема.

Ако имате оплакване или запитване по друг въпрос, информацията също е желателно да бъде подробна.

Нашите експерти ще се свържат с вас, за да ви уведомят за резултатите от извършената проверка по подадения сигнал или за да отговорят на вашето запитване.

Може сами да проверите статуса на работата по вашия сигнал от линк "Проверка на сигнал" в дясната страна на екрана. За целта запишете входящия номер, с който системата заприходи вашия сигнал.